My fantastic followers!:)

28 January 2010

Jogging and fitness:)

Petang tadi aku,anas,hazni n hazwan
trun padang sekolah.
Kena workout atas arahan big boss.haha
u must do something!
lagi 8 kg da nak sama berat bdn dgn dia.huh?!
mentang2 berat bdn dia trun 1 kg.hish!
Btw, terima kasih kepada beliau kerana mengingatkan.:)
Trun pdg simple je.
pakai je selendang dan ikat,sport shoe
da boleh bersenam.:)

Aktiviti dimulakan dengan stretching,
klu x stretching,sakit bdn nnt.haha.

Then aku round padang tu.
Klu time latihan pusat utk negeri Johor,
sprinter kena jogging dkt lorong 4 and jog 4 rounds.
ikut lorong masing2 la.
klu long distance runner kena lari 6 rounds.
aku dapat lari 4 rounds tp..
kejap2 jalan.
haha.suda tidak fit maa.
Lepas jogging 'posing' jap.Hilang sket penat.
Anas gi tempat lompat jauh.
Aku join gak lompat2,jauh la gak..:b
tapi x sejauh rekod yg telah ku pecahkan di sekolah
dan daerah dulu2.hehe..
then buat la crunch n push up.
kelembikan otot terasa.adoi!

Then,aku ajak anas compete 100m..
tibe2 hazwan sibuk kat hujung nun.haha.

Kegarisan....
sedia,mula!
go nani go....
dan keputusannya:
1st place:Nani
2nd place:Anas
3rd place jauh di belakang:Hazwan(haha)
wajah pemenang..hehe.
Tapi td beberapa steps je Anas akan memintasku.nasib baik.. 
p/s:X suke muka time berpeluh.Ugly ohhh.

Sebelum pulang,I took some pics...
menyegarkan kembali memori di sekolah rendah dahulu.. 
Turunlah bersenam kerana berat badan anda akan turun.
Kalori pun terbakar hangus.haha.
Khidmat nasihat oleh:
Dr. Nani.=D

No comments:

Post a Comment