My fantastic followers!:)

16 January 2010

Lesen ohh lesen..

Sabtu yang indah ku terpaksa relakan diriku untuk bangun pagi!!!huhu:(
Ade pra L untuk kereta dan motorsikal laaa... 
Abah ku tersayang menghantarku ke Akedami Memandu Wadah Mutiara.

Di situlah aku di didik (padahal dengar orang membebel je)
Alhamdulillah..selepas KPP aku dirintangi dengan Ujian Komputer yang diselenggara oleh JPJ.Cuak laaaa... mcm ambil SPM kali ke-2 (bak kata Ayu-rakan yang ku kenal di tempat tersebut.haha.)Jawab soalan 10 minit padahal masa yang diperuntukkan 45 minit.(kenapa x percaya ke??hehe)
Yes!aku lulus dengan melepasi 42 markah. Dapatlah betul 48 daripada 50 soalan yang diberi.
Berikutan kelulusan tersebutlah aku kena pergi teori 6 jam.3 jam motorsikal dan 3 jam kereta.
Pada waktu pagi,aku mendengar teori drpd pukul 9pagi-12tengah hari.Selepas itu lunch dengan rakan yang baru ku kenali -Ayu and Fairuz-
 
Pada waktu petang yang agak panas,(dah la x balik rumah!!!hish!!direct teori utk motorsikal) aku mengikuti kelas teori di litar motorsikal .Setiap pelajar perlu menunggang motorsikal di litar tersebut.(kalah F1!!haha) Semua ok! Tapi pabila ku lalu di atas titi(halangan di litar tersebut) badan ku tidak dpt di imbangi. Kaki kanan dan kiri ku tidak berada di tempat pemijak brek dan clutch!!!haha.terkangkang-kangkang aku macam  tuuuuuut!!malu pun ada.dah la ramai student tengok!hish!tergelak kat atas titi tu pun ade!!merah muka aku!sabar je laaa.Yang lain ok!

Dan aku bakal mendapat lesen L.Yeah!!
(Bila la nak dapat lesen yang betul2 sah??? x Sabar!!)

No comments:

Post a Comment