My fantastic followers!:)

18 January 2010

My cat:)

Disebabkan pada waktu petang
x da kerja nak buat
aku terpikir satu idea yang amat bernas:)

MANDIKAN KUCING:b 
aku mandikan anak kucing dengan hazni.
peringatan:jangan lakukan ini di rumah:) 
ikuti cara mudah ini:)
1) Sediakan air yang agak suam dan shampoo.heheh.
2)Biarkan kucing bersama-sama dengan orang tersayang:)
Like mother like daughter.
Kucing ini sedang 'berhibur' bersama ibunya

3)Selepas itu ambil kucing tersebut dan mandikannya
menggunakan shampoo.
Sesi ini agak sukar kerana kita perlu berkejaran dengan kucing. 
AWAS!

Sesi mandian sedang berlangsung.
haih,susah juga kucing ni nak mandi.
x mandi kepam pula.haha.


Penat Hazni nak tangkap kucing ni.
maen hide and seek pula:)

4)Akhir sekali,lap dan keringkan badan kucing tersebut.
Guna hair drier pun ok:)

Kucingku menggigil selepas mandi.
Nampaknya kucing ni mcm marah aku je..
So what,aku da mandikan die.
ucapla terima kasih.
 
Selepas mandi sibuk kucing ni menjilat bulunya.
Harum sudah bau mu kucing.

baru la aku suka nak pegang.heheh.:)

No comments:

Post a Comment