My fantastic followers!:)

03 February 2010

kenangan,lagi.

salam 1 Malaysia!=D
lukisan diatas adikku yg buat...so,aku amik la gmbr.cam cantik je.ahah.
entry ni pula ditype oleh:
Che Na sdn bhd.haha.(promote diri jap padahal memang blog aku pon)haha.gambar aku time kecik2 x de pimples,muda remaja berseri2 dgn nur.ahah.ngeng.
haja samdin memintaku men'type' entry baru.

yola haja,na type la ni.korang jgn tatau amigas memang panggil aku na.:) che na kata mereka.
sepanjang berada ngan amigas,mcm2 nama aku ada.haha.amigas je tau kan?
entry ni aku nak story-mory pasal nick name amigas dan ape2 yg sewaktu dengannya lah.

act,name2 ni tertimbul pabila anak sdare fari panggil die che gha.kitorg pun menyibuk laa.nak che gak an.haha.ok2,jom kita go thru bwh ni!
meet our captain jack.we called her jack time camp kat faris.klu name che sdn bhd, che cha.:)

our vice captain,alfa.we called her che fa/pa.sound system camtu la.but slalu panggil die alfa lah.pandai budak ni.sejuk perut ibu mengandung:)
owuhhh!twin lain perut kat atas ni fari n fitri:) fari di kiri,fitri di kanan.comel kan mereka berdua ni?tapi aku lagi comel ok?masuk bakul angkat sendiri la...haha.
we called fari che gha.aku slalu panggil die kerang.sdp la name tu.die menyahut gak.kdg2 x menyahut sbb die mesti ckp mana ade kerang kat sini.hahaha.(ketawa jap tergolek2).
fitri plak,kitorg panggil che ted.aku panggil die kadang2 che ted da teddy bear.sdp an nama aku kasi?cute miut.haha.
representing dayah kechik.haha.nama che die che yah.ahah:) ni la girl ku yang byk ckp.pot pet.lantang btl suara die.masuk pidato x yah guna mic kot.haha.
ha,yang ni shikin:).baju hitam tu x yah mention kan sape?haha.kitorg panggil shikin che mat.?pelik?adela sbbnye.haha.scandal ngan sorg pak cik cagers-tuuuuut-.hahaha.

nick name sume aku da mention kan.jom gi tmpt len.haha.
owwwuuuh!time majlis pelantikan pemimpin pelajar.haja tersenyum bangga memegang jawatan kapten bola keranjang=D.
ni aku ngan fari kat pantai cahaya bulan,kelate.merehatkan minda lps training.blkg kitorg tu para dynamites terhormat.*wink2*yeehhaaa!syiok owuuhh tepi pantai.time ni gak sluar fari basah..haha.kena air laut yg masin!


presenting,alfa dan fari.kitorg nak gi KB Mall.:) time ni gak ada perkara berlaku.kitorg je gak yg tahu.hmmmm.dan tetiba bay kata die pun tahu...ok2.haha.thanx baby!

keceriaan terserlah di muka mereka.haha.fitri ngan bibir cutenye.haja steady!
 
ketekunan terserlah.haha.kami buat homeworks adds.owuhhh!

haja yang cunnnn dgn jersey 7 nya...our only best player!full stop.





alfa dan haja dengan dua orang pak cik cagers.ahah.
baju hitam tu justin.baju belah empat kebanggaan mereka tu luqman.:) PCB,kelantan.=D
haaa,ni kitorang ngan sisters batch 0206.di sekolah okaih!haha.terjumpa dorg so,amik gambar.warden office pun time ni len.huhu:(

No comments:

Post a Comment