My fantastic followers!:)

09 February 2010

UPU


I'm applied for UPU for 2nd phase gara-gara membaca sebuah akhbar tempatan yang menyatakan bahawa :kira-kira 15 000 permohonan masih belum diterima,walaupun permohonan ditutup 30 Mac.Diminta pemohon membuat permohohan sebelum tarikh tersebut bagi mengelakkan sebarang kesulitan.
Mulalah aku menilik,sudahkah aku membuat permohonan tersebut?ahah!Belum! Aku la tu tergolong dalam kalangan 15 000.hoho.Adakah anda tergolong???

What u say?

Aku dah buat kemaskini 1 kali sebab tersalah pilih bidang(Tamhidi perubatan n Tamhidi pergigian) yang melibatkan syarat2 khas subjek yang aku tak ambik langsung iaitu Bahasa Arab Tinggi/Bahasa Arab Komunikasi.hish! speaking arab sikit2 bole la.Ma ismuka? Kaifa haluka? belajar Arab kat STF.hee~ so,so,so tinggal 2 kali peluang untuk ku mengemaskininya.Maybe akan dipertimbangkan after SPM result.Insyaallah.

Hope everything will gonna be okay. And I'm praying very hard to get the course that I applied and hope to get 'warna-warna berterbangan' in SPM soon.AMIN!Bertawakal=D Hope juga dapat 'terbang2' ke luar negara nanti.Insyaallah.

"Dan sesiapa berserah diri bulat-bulat (bertawakal) kepada Allah, maka Allah cukuplah baginya (untuk menolong dan menyelamatkannya)" (At-Thalaq:3)
 Wallahu'alam..

No comments:

Post a Comment