My fantastic followers!:)

12 May 2010

IPGM

Pg yang best ni supposenya aku pergi interview KPLSPM.(Kursus Perguruan Lepasan SPM). 13 May, hari ni la kan??
Tmpt dekat UTHM, Batu Pahat x silap, untuk Pengajaran Bahasa Inggeris sebagai bahasa kedua sek. rendah. Maafla sgt2 kepada Tuan/Puan interviewers kerana saya x pergilah interview tu. Saya niatkan lah tempat saya diambil org2 yg berpeluang yg x dpt apa2 lagi.kesian dorg:) at least saya da reservekan tmpt utk sorg pelajar(:

Ok2.Back to tajuk.haha.tajuk apa?Antara sbb musabab la knp aku x gi interview tu.
  1. Parents kata x pyh pergi sbb aku da ada tmpt untuk UPNM.Siap tya lagi nak jd doctor ke guru? Sah2 la aku pilih doktor dah mmg cita2 sejak bayi lagi kan.hahaha.
  2. Lagi, siapa nak hantar gi sana? Segamat-Batu Pahat about 2 hours. Takkan parents nak amik cuti. Takkan nak naik bas sorg2. Mmg x la kan. Keselamatan penting.
  3. Lagi pun, course kat UPNM tu dah bertepatan dan menjurusla ke arah medic kan.So kena struggle dgn lebih la utk menjadi pelajar full colours.haha.entah bila la aku nak dpt full colours la kan but nothing is impossible.
  4. Semua borang da print,da isi da matlamat knp nak jadi guru. Next post aku post pasal karangan aku tu.hahha. 
  5. Walaupun aku x dapat pengalaman interview perguruan ni,at least aku dpt bagi tmpt kat org2 yg masih x da tmpt utk ke U,matrix etc. InsyaAllah niat yg baik:)
  6. Mengikut jejak langkah Fari x pergi interview semalam.hahaha.
  7. Allowances U nnt best!:)
So kpd mereka2 yg interview hari ni,All the best!Teruskan niat murni utk mendidik anak bangsa seterusnya meningkatkan mutu pendidikan negara!:)
Bye2 bidang perguruan....

No comments:

Post a Comment