My fantastic followers!:)

08 August 2011

(^_^)

Assalamualaikum orang-orang kampung!

Nak cerita,nak cerita ni.

PT(physical training) pagi tadi amatlah syoknya.Sebab apa?sepanjang PT aku dengan Yaya punya la seronok-seronok berlari sambil tersenyum pastu berborak.Sampai Staff Alfian tu berhentikan kitorang.
'Eh kadet,korang berlari ni boleh tak series.Kenapa ada yang borak2?Nak benda lain ke nak PT?'
Kitorang pun jawab, 'nak PT stafff!!' (confirm2 lah jawab nak PT,nanti dia tukar channel crawl satu padang,tak ke loya-loya tekak ni.Zaman puasa kan.hehe)

So,untuk orang yang PT pagi tadi dengan aku tu,sebenarnya aku dengan Yaya lah borak2 tadi.hehe.Ampun. Tapi tak tau la ada orang lain borak sekali kan. Bukan apa. Tak nak mental time lari-lari. Nanti ada yang pengsan bulan-bulan puasa ni pulakkk! Series happy betul PT pagi tadi:) Takde mental-mental! Cool je rasa:) tapi tipulah kalau tak penat. Semputtt bhai!Ahah.

Masa mula-mula PT, agak penat lah.tapi dah nak last2 tu jurulatih bagi sikit2 je.. Sangat syiokkk!

Pastu untuk bakal2 pelajar perubatan kitorang ada ukur white coat untuk fakulti nanti. Ibu bapa akan dijemput untuk white coat ceremony. Mak aihh.Ada ceremony somemore!Yela.Intake sulung yang ada pelajar perubatan.. Semoga semua pelajar perubatan diberikan kejayaan dalam bidang yang diceburi hendaknya dunia dan akhirat.Amin:)

Pastu nak tambah sikit tadi best betul berjumpa Sahlin dengan Ezry!Kawan karib aku la dekat universiti ni. Sangatlah best kawan dengan dua orang ni!Tadi amik gambar berpuluh-puluh macamlah dah tak duduk dekat sini lagi. Kihkih. Posing sana,posing sini.Last-last view gambar balik,pose yang sama. Muahaha. 

Nanti lah ada masa jumpa lagi kita upload gamba kitorang dekat pejabat Fakulti Perubatan tu eh:) Stay tune!!Nak tidur dahulu.Petang ni ada kelas pulak. Assalamualaikum!

3 comments:

  1. mmg dpt byglah gaya nani cite..
    syok je dye hepi smpi org len kene tegur skali ea??huhuhu

    gud luck nani..fighting!!

    ReplyDelete
  2. semakin gagah la nani aku ni.heheheh

    ReplyDelete
  3. hanna: haha.tengokla sape yg bercerita.hehe.semangatt eh. thank you! all the best utk hanna gakk! <3

    anem: hehehe. xde la gagah mana...biasa2 mcm dulu je anem,:)

    ReplyDelete