My fantastic followers!:)

11 February 2010

Kejohanan Olahraga 2010

 
tadi after driving lesson abah terus jemput direct to sekolah nak tgk sport day.
tapi x sempat.tgk2 tgh penyampaian hadiah.huhuu:( agak sedihhh. rindu sport day sekolah dulu2.haha.
jumpa cikgu2 lama.diorg kata nani kurus,makin cantik,makin putih.hahah.aku nak tergelak saket perut.adakah aku cantik?anda pula?:b
 
Blue house/ Rahman


Yellow house/ Razak (rumah sukan aku ni kat sek rendah. STF pun Yellow gak a.k.a Mahsuri)


 Yang tu Green house/ Hussein. Yang kanan sekali tu Red house/ Mahathir(Mak aku punya rumah sukan)

 
ni la hadiah2 tersedia! Aku nak! tapi tak masuk apa2 camna nak dapat kan?haha. 
lain kali boleh dapat!heheh:b 
  
cuba korang tgk...haha.terkejut x??aku join event lompat jauh.hahahaaha. bukanlaa,tu rekod yang pernah aku buat tahun 2002.takde sape lagi yang dapat pecahkan rekod aku tu.nak dekat 8 thn dah.

No comments:

Post a Comment