My fantastic followers!:)

07 April 2010

Satu petang yang terkejut!

Sedang ku berlaman sosial di mukabuku,tiba2 phone berdering dan bergetar.haha.mesej dari 15888 menyatakan aku dpt tawaran interview kat UPNM.so,aku gi check la page dia tu.then masuk num i/c suma. Diri ini sungguh terkedu tatkala terbaca tahniah anda berjaya menghadiri temuduga bagi Asasi Perubatan Pertahanan.
Tau x,semalam aku check x dpt.permohonan anda gagal....aku redha je,then hari ni tiba2 dpt.bersyukur lah.bukan semua org boleh dpt kan..

pastu kuar jap nak settlekan brg2 yg nak kena bawa,amik gmbr.haha.then,call uncle sebelah mak tya experience sbagai tentera.Yezza!Allah nak bagi petunjuk.Dia kata best!.haa..Nanti berkhidmat di Hospital Tentera. Kapten Dr. Nurhanani binti Hakim.InsyaAllah...

So,Sabtu ni gi Kem Terendak Melaka.Nak interview jadi doctor tentera. Bye2 kwn2.doakan saya ye! Lps 18 April saya update lah blog cun ni!! Take care!

Berkhidmat untuk agama,bangsa dan negara!!!

No comments:

Post a Comment