My fantastic followers!:)

20 December 2012

Year 2, Semester 1

Assalamualaikum semua :)

Bertemu lagi kita dalam blog ini! Mintak maaf banyak banyak sebab dah lama tak update since habis final exam tahun 1 kan? Untuk pengetahuan semua, saya sudah berada pada tahun 2 bidang perubatan ni.. hihi...
banyak nak kena study. Seriously.

Being a doctor, you need a continuous supplements for your brain you have to feed them. Tau? That's mean,kena update penyakit terbaru, kena rajin membaca,and so on lah. That's what my Prof. said  to us.

Saya dan ezry :)

So, along my journey in year 2 ni, I have learn so many things tau. Dari segi akademik, and ketenteraan. Yeah! Kami belajar menembak pistol! Yeayy. Kami menembak guna peluru hidup tu dekat lapang sasar. Seriously best!:) hihi...

Kalau nak tahu lebih lanjut boleh bertanyakan di sini.hihi.. Saya perlu belajar.Oh tidakk. Ini pun sebab saya bosan sebentar bersama bahan bacaan. Esok ada test weyyhhh.
Ohh noooo!! Doakan saya berjaya tau!!
Assalamualaikum:)

Kalau nak tahu lagi, boleh tengok dekat  blog ini :)
Love you all!!


No comments:

Post a Comment